balek ?

untuk pengetahuan orang2 , si sewel dah masok jail psycho, dimana manusia2 di sini telah diprogram untuk menghadap buku, pen, buku, pen, buku dan seterusnya. dengan nasib baeknya, sewel dapat mengupdate blognya dek kerana cuti yg telah diberi. tepat pada waktunya, si sewel dgn tidak rela akan menjejak semula ke sana selepas cutinya luput. naek sahaja ke jail tersebut, jail guard yg berpakaian hitam berambot mohulk sudah ready dgn kayu besbolnya di hadapan pintu pagar, 


flashback 
jail guard : dengar sini semua orang ! sesiape yang sampai sebelum pukul 5 di hadapan pintu pagar. aku berjanji ada ganjaran untuk kamu , PAHAM ? 
tegasnya lagi, INSYAALLAH ! ganjaran kerusi eletrik berkuasa tiang lampu berchargekan 850volt di bilik kebalku menanti di situ. *(mengikut statistik, kerusi eletrik itu berjaya menukarkan pemikiran mereka yg nates ke malaikat) suara mendata menjawab , pahaaaaam...! penghuni pulang dengan kepala pandang ke bawah seperti zombie mengucapkan perkataan BRAINS ! BRAINS !


tanggal 20 mac adalah tarikh yg dianggap minatory bagi penghuni di sekitar jail ini kerana penyeksaan ini kembali berurusan semula , mereka mnjadi tidak apprehensif untuk berlegar di kawasan pembasmian penyakit malas dek pabila berita baru2 ini mengatakan sekumpulan geng surau mati terpijak jerangkap samar yang siap dipasang di kawasan tersebut. jerangkap samar tersebut yang bertujuan untuk mengelakkan penghuni yg mencuba melepaskan diri dari jail psycho ini telah menghabeskan riwayat mereka yg tidak bersalah. 


jail guard : HAHAHAHA ! *proudly